lördag 3 november 2018

Trevlig Familjefest och välbesökt och välorganiserat Disco

Vilken bra vecka vi hade innan lovet! Trevlig familjefest med fantastiskt god mat och ett mycket lyckat Halloweendisco.


Familjefesten
Vi blev mellan 50-60 personer som anslöt till niornas familjefest. Vilken god mat ni alla hade lagat! Smaklökarna fick verkligen sitt. Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Tack alla ni som kom och bidrog både med den goda maten och den goda stämningen.

Halloweendiscot
Som jag nämnde tidigare var vi lite oroliga veckan innan. Skulle vi kunna fixa discot i tid? Precis som så många gånger tidigare samlar våra elever ihop sig när det verkligen behövs. Vilket Halloweendisco det blev!

Det var säkert nästan upp mot 200 barn som besökte discot. Stämningen var hög och även om inte allt fungerade helt friktionsfritt, så löste vi alla uppkomna situationer. Jag är så imponerad över er allihop! Det är ju några som ska ha ett särskilt tack för sin insats både före, under och efter discot. Med risk för att jag glömmer någon så väljer jag att inte nämna dem vid namn, men.... alla ni som känner er träffade: Klappa er själv på axeln och sträck på er. Ni är grymma!

Resultat: Under förutsättning att jag har räknat rätt så förstärkte vi klasskassan med hela: 6 131 kr + pant. Wow!! Det måste vara det bästa resultatet jag varit med om någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar